7 במרץ 2011

גן סיפור – הדינוזאור של דודו

ספר הילדים "הדינוזאור של דודו" מוצג בפני המבקרים בגן הסיפור, ומאשר לעקוב אחר דודו ושאר הדמויות העיקריות המעורבות בעלילה.



תיאור האתר
בדרום העיר חולון, באיזור חורשת היובל, נמצא גן סיפור – הדינוזאור של דודו.

 


הגן מורכב משורה של פסלי בטון צבעוניים, המוצבים לאורך שביל מפותל בהתאם לסדר הופעתם בסיפור.  

 


לאורך השביל מצויים גם שלטי הסבר המוחזקים בידי דינוזאורים ירוקים.

 


הדינוזאור של דודו. סופרת – רחלי פליישון. פיסול – מירי קולן.  

 

זהו דודו, הגיבור של הסיפור.

 

ואלו הילדים הגדולים, רביב, נועה ושירי.   

 

הדינוזאור מציג את תחילת הסיפור.

 


דודו הקטן אהב מאוד את הילדים הגדולים בשכונה. כל יום, אחר הצהרים ירד אל הגינה והקשיב איך הם מדברים וצוחקים, אבל רביב, נועה ושירי לא התייחסו אליו. יום אחד כשעמד בצד והקשיב לגדולים, צעק: "מחר אבא שלי יביא לי איגואנה". "לילדים בגן לא קונים איגואנות". פלט רביב בזלזול. "לי יקנו!" אמר דודו, מרוצה שהילדים הקשיבו לו. (מתוך: "הדינוזאור של דודו").

 

הפסלת הושיבה את דודו על ספסל לבדו, על מנת לאפשר לילדים המבקרים בגן לשבת לידו ולנחם אותו.

 


האיגואנה עוצבה עם תיק על גבה, כשהיא עושה את דרכה אל דודו, אולם דודו רק המציא את הסיפור על האיגואנה.

 

למחרת, כשהגיע בלי איגואנה, סיפר לילדים הגדולים שעומדים לקנות לו תוכי. גם פסלו של התוכי עוצב כשהוא ממתין לאוטובוס שיקח אותו אל דודו.

 

הדינוזאור הירוק ממשיך ומספר.

 

למחרת נפגשו הילדים בגינה ושאלו: "דודו, איפה התוכי?". "התוכי עף, אבל אבא שלי הבטיח שיביא הביתה חמור". "אי אפשר להכניס חמור לבית!" גחך רביב. "אל תשים לב אליו, הוא סתם מרגיז" אמרה נועה. ושירי היפה אמרה: "אני ארכב עליו מסביב לשכונה. יש לי כובע שמתאים בדיוק". (מתוך: "הדינוזאור של דודו").

 


החמור, כמובן, לא הגיע.  

 


וגם לא הפיל עליו סיפר דודו לילדים הגדולים.

 


ולבסוף סיפר דודו לילדים כי יקנו לו דינוזאור.

 


פסל הדינוזאור הירוק מציג את המשך הסיפור.

 

דודו הגיע ובידו קופסה. "תראה לנו", בקשה נועה, הרימה את המכסה ושלושתם הציצו פנימה. "אתה מוכן שנהיה שותפים בדינוזאור שלך?" שאלו. "אני אביא לדינוזאור הקטן בית גדול" לחש רביב. דודו היה מאושר מאוד שיוכל לדגל את הדינוזאור שלו יחד עם חבריו הגדולים. (מתוך: "הדינוזאור של דודו"). 

 

זו הקופסה שהביא עימו דודו.

 

ובתוכה שממית, תחליף הולם לדינוזאור.

 

הילדים הגדולים קיבלו את דודו לחברתם, ובפסל האחרון הוא מופיע כשהוא יושב יחד עם חבריו החדשים.



 

התמונות צולמו ביום 13 באוגוסט 2010.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה